måndag 21 september 2009

Framtiden

Jösses! Tror jag kan ha haft en av de roligaste dagarna i mitt liv. Jag har försökt skriva ett inlägg här innan men kommer inte riktigt fram med något. Kan bara skriva att publiken var toppen och att efterfesten var otroligt rolig. Alla var toppen och att jag hoppas att ni gillade showen, fler kommer! Rock on dudes and dudas!

Efter en vecka repandes (Mån-Lör) x 3 timmar(minst) så tyckte vi att vi förtjänade en veckas semester. Så här ligger jag nu i en säng med en dator som inte ens är min. Men längtar till nästa vecka då vi är tillbaka i replokalen för att repa in våra egna låtar för att snart ta oss till studion!

Men innan dess ska vi såklart ha premiär för vår älskade rockklubb! Den 3 Okt 2009 är det kickoff för rockklubben som hålls på Spisen. Slitit röven av oss har vi gjort! Studiobesök hos Distortion eftersom de ska ha anordna Star Rats spelning på fredag, blir nog kul!

Så, rockklubb, spela in musik, bartenderskola om två veckor exakt idag!

Stay tuned!

Rock on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar